خبر فوری

 
حضور جاسوس های پاکستانی در تمامی سطوح نظامی ارتش هند
کد خبر :1851241809

16:39 1398/02/24


برچسب ها : ISI, ارتش, پاکستان, جاسوس, را, سازمان اطلاعاتی, موساد, هند,

سازمان اطلاعاتی اسرائیل "موساد" طی ارائه گزارشی خصوصی به سازمان اطلاعاتی هند "را" از راز حضور جاسوسان پاکستانی در تمامی سطوح ارتش هند پرده برداشته است.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری اردو پوینت، سازمان اطلاعاتی اسرائیل "موساد" طی ارائه گزارشی خصوصی به سازمان اطلاعاتی هند "را" از راز حضور جاسوسان پاکستانی در تمامی سطوح ارتش هند پرده برداشت و گفت: برخی از نظامیان ارتش هند در هر سه ارتش زمینی، دریایی و هوایی از هر سطح و رتبه ای درحال جاسوسی برای کشور پاکستان هستند.
علت اصلی آگاه شدن سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI از بسیاری از تصمیمات و نقشه های مهم کشور هند قبل از اجرایی سازی آن، همین موضوع حضور جاسوسان پاکستانی در هند است. پاکستان قبل از هدف قرار دادن 6 نقطه طی عملیات جراحی در خاک هند، اطلاعات مهمی را در رابطه با آن شش نقطه کسب کرده بود. گزارش موساد باعث متزلزل شدن ایوان های هند شده است. سازمان های اطلاعاتی و ارتش هند روز های گذشته جلسات مهمی را برای گفتمان درخصوص گزارش موساد انجام دادند، پس از اطلاعات مهم، روز گذشته ارتش هند در عملیاتی یکی از نیروهای ارتشی به نام ملکیت سنگه را در منطقه گهرینده به اتهام جاسوسی دستگیر کرد.

ارسال نظر

 
1