خبر فوری

 
 
حضور اورنگزیب فاروقی در منزل محمد بلال خان خبرنگار مقتول پاکستانی / دستگیری قاتل محمد بلال خان
کد خبر :978172291

15:26 1398/03/31


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, داعش, سپاه صحابه, محمد بلال خان,

عطاء محمد دیشانی، نارب نواز طاهر به همراه اورنگزیب فاروقی رهبر گروه اهل سنت و الجماعت پاکستان ( گروه تروریستی سپاه صحابه) برای عرض تسلیت و فاتحه خانی در منزل محمد بلال خان خبرنگار مقتول پاکستانی عضو گروه تروریستی داعش حضور یافته و به خانواده او تسلیت گفتند.


 

 

پنجاب: به گزارش رازنیوز، عطاء محمد دیشانی، نارب نواز طاهر به همراه اورنگزیب فاروقی رهبر گروه اهل سنت و الجماعت پاکستان ( گروه تروریستی سپاه صحابه) برای عرض تسلیت و فاتحه خانی در منزل محمد بلال خان خبرنگار مقتول پاکستانی عضو گروه تروریستی داعش حضور یافته و به خانواده او تسلیت گفتند.
اورنگزیب فاروقی در پیام تویتری خود طی اشاره به این موضوع، محمد بلال خان را شهید راه دفاع از ناموس پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) و ناموس صحابه خوانده و برای مقتول دعا کرد.
 
 
 
قابل ذکر است محمد بلال خان خبرنگار مقتول و فعال در زمینه فضای مجازی پاکستان از اعضای گروه تروریستی داعش چند روز گذشته با ضربات چاقوی افراد ناشناس به قتل رسید. پس از آن طبق گزارش خبرگزاری "اوصاف"، قتل نامبرده به دلیل عشق وی به دختری بوده که محمد بلال خان برای ابراز علاقه خود چند روز قبل از هلاکت، در فضای مجازی متن های عاشقانه نیز می‌گذاشت. اما به دلیل عدم رضایت خانواده دختر و اصرار بلال خان، وی با ضربات چاقوی برادر دختر به قتل رسید. قاتل اکنون توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است. یکی از دوستان نزدیک محمد بلال خان به شرط عدم افشای نام وی، گفت: محمد بلال خان از طریق اکانت های مختلف خود در فضای مجازی با دختران معصوم ارتباط برقرار کرده و پس از دوستی از آنها سوء استفاده جنسی می‌کرد. مقتول طی یک سال گذشته تعداد زیادی از دختران معصوم پندی، اسلام آباد، ایبت آباد و دیگر شهر ها را برای تسکین حوس خود هدف سوء استفاده جنسی قرار داده بود.
 
 

 

ارسال نظر

 
1