خبر فوری

 
 
حزب مسلم لیگ(ق): وزارت امور خارجه پاکستان در روابط خود با عربستان سعودی جوانب احتیاط را رعایت کند
کد خبر :2092715245

12:10 1399/05/24


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, چودری پرویز الهی, چودری شجاعت حسین, شاه محمود قریشی, مسلم لیگ ق, وزارت امور خارجه پاکستان,

رهبران حزب مسلم لیگ(ق) در بیانیه ای با تاکید بر اهمیت روابط پاکستان و عربستان سعودی به وزارت امور خارجه پاکستان هشدار دادند در روابط و سیاست های خود با عربستان سعودی جوانب احتیاط را رعایت کند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رهبران حزب مسلم لیگ(ق) در بیانیه ای با تاکید بر اهمیت روابط پاکستان و عربستان سعودی به وزارت امور خارجه پاکستان هشدار دادند در روابط و سیاست های خود با عربستان سعودی جوانب احتیاط را رعایت کند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، چودری شجاعت حسین و چودری پرویز الهی طی سخنانی با بیان اینکه عربستان سعودی همواره در مواقع دشوار در کنار پاکستان حضور داشته گفتند: با توجه به نوع روابط ما با عربستان سعودی باید موضوعات مورد اختلاف به صورت حضوری مورد بحث و رایزنی قرار بگیرد، این چه نوع دیپلماسی است که بدون گفتگو و مذاکره جنجال و هیاهو به پا کنید؟!

برادران چودری گفتند: چرا باید سخنانی به میان آورده شود که بعدا مجبور به ارائه توضیحات برای رفع سوء تفاهم شویم، بیشترین مبالغ ارزی از سوی شهروندان پاکستانی مقیم عربستان سعودی به داخل کشور ارسال می گردد، هیچکس حق ندارد در روابط کشورهای اسلامی خلل ایجاد کند.

برادران چودری گفتند که این موضوع باعث تمسخر پاکستان شده است، ان شاء الله هر فرد دوستدار وطن هرگونه تلاش برای تخریب روابط پاکستان و عربستان سعودی را ناموفق خواهد گذاشت.

ارسال نظر

 
1