خبر فوری

 

کراچی: به گزارش راز نیوز | حجت الاسلام والمسلمین محمد رمضان توقیر معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان گفت: ما به طور کامل از راهپیمایی سکر تا کراچی برای مخالفت با درج پرونده علیه عزادارن محرم و چهلم امام حسین (ع) و حفظ حقوق شیعیان پاکستان که تحت حمایت رهبر ملت جعفریه پاکستان و با رهبری حجت الاسلام ناظر عباس تقوی رئیس علمای شیعه پاکستان در ایالت سند برگزار می شود، حمایت می کنیم.

وی افزود: حکومت ایالتی سند برای احقاق حقوق شیعیان پاکستان همکاری نمی کند. ما اکنون نیز به حکومت ایالتی سند یادآوری می کنیم که پرونده سازی غیر ضروری و غیر قانونی باید حذف شوند. ما اگر اطمینان حاصل کنیم که از عزاداری حفاظت می شود هیچ علاقه ای به اعتراض نداریم. ما همچنین برای موفقیت عزادارن امام حسین (ع) در این راهپیمایی دعا می کنیم.

دسته های مختلف شیعه از جمله مجلس وحدت مسلمین، شورای علمای شیعه در ایالت سند راهپیمایی طولانی را به نام تحفظ عزا از شهر سکر به سمت کراچی آغاز کرده اند که مقصد این راهپیمایی روبروی منزل وزیر ارشد ایالت سند میباشد. علمای حاضر در راهپیمایی گفته اند که اگر دستگیر شویم، زندان ها را به حسینیه تبدیل خواهیم کرد.

قشر های مختلف شیعه از سراسر ایالت سند در این راهپیمایی شرکت کرده اند. بنا به گزارشات بدست آمده این افراد بوسیله وسایل نقلیه مختلف از جمله اتوبوس، مینی بوس، تاکسی و موتور به سمت کراچی درحال حرکت میباشند.

ارسال نظر

 
1