خبر فوری

 
 
حجت الاسلام سید شهنشاه نقوی: صهیونیست ها پشتیبان عاملان حمله در مچ هستند
کد خبر :1028633987

14:30 1399/10/15


برچسب ها : بیانیه, حجت الاسلام و المسلمین شهنشاه نقوی, سند, شهدای سانحه مچ, شیعه, شیعیان پاکستان, شیعیان هزاره, مطالبات از حکومت پاکستان, کراچی,

حجت الاسلام سید شهنشاه نقوی با محکوم کردن کشتار بی رحمانه ی کارگران معدن مچ در بلوچستان، به اعضای خانواده های این شهدا تسلیت گفت و با آن ها ابراز همدردی کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | حجت الاسلام سید شهنشاه نقوی با محکوم کردن کشتار بی رحمانه ی کارگران معدن مچ در بلوچستان، به اعضای خانواده های این شهدا تسلیت گفت و با آن ها ابراز همدردی کرد.

وی همچنین با مخاطب قرار دادن مسئولین امنیتی کشور پاکستان گفت: در گذشته عاملان حملات تروریستی علیه شیعیان پاکستان تحت پیگرد قرار نگرفتند و یا بر جزئیات و حقایق این حملات سرپوش گذاشته شد. حقایق و جزئیات مربوط به سانحه عاشورا، لاهور، سوانح کویته، دیره غازی خان و ... منتشر نشد و ما از حقایق این سوانح بی خبریم. حتی عاملان این حملات تروریستی نیز دستگیر و معرفی نشدند. سوال ما از مسئولان حکومتی و امنیتی پاکستان این است که آیا بر حادثه مچ مانند حوادث گذشته با تحقیقات یا بدون تحقیقات، بار دیگر سرپوش گذاشته می شود و حقیقت پنهان خواهد شد؟

ما لیستی از سوانح تروریستی علیه شیعیان پاکستان گردآوری کرده ایم که تعداد این سوانح به بیش از 100 سانحه تروریستی می رسد که تقریبا جزئیات و حقایق تحقیقات و گزارشات همه ی آن ها مسکوت مانده و منتشر نشده است و از دستگیری و مجازات عاملان این جنایات خبری نیست.

 

ما به دولتمردان و نیروهای امنیتی پاکستان هشدار می دهیم که مراقب دو گروه در پاکستان به خصوص در بلوچستان باشند.
اولا دشمنان کشور پاکستان و دوما افرادی که به نام اسلام با مسلمانان دشمنی می کنند، یعنی همه را غیر از خود کافر می دانند. از جمله وابستگان به صهیونیست های اسرائیل، نیروهای تروریستی داعش که بعضا دیده شده که حتی مسمان نیستند و بین کشته شدگان این گروه افرادی بودند که حتی ختنه نشده بودند که نشانه ی بیگانگی آن ها با اسلام و مسلمانان است.

اگر کسی می خواهد بگوید مسلمان چه کسی است و چه کسی نیست، بداند که ما پیروان کسانی هستیم که در خانه آن ها وحی نازل شده و وارثان وحی و نبوت هستند. کسی که می تواند در این مسئله ادعا کند صلاحیت قضاوت دارد، ما هستیم.

ما از مسئولین کشور پاکستان می خواهیم تحقیقات در این سوانح را به سرانجام رسانده و جزئیات و حقایق را آشکار کنند. علاوه براین عاملان این جنایات علیه شیعیان پاکستان را معرفی و مجازات کنند. همچنین بازماندگان و خانواده قربانیان را تحت حمایت خود قرار داده و امنیت آن ها را تامین کنند.

من به عنوان یک سرباز کوچک کشور از مسئولین کشور می خواهم که جزئیات گزارش تحقیقات این سوانح را اعلام کنند. همچنین عاملان این حوادث چه گروه های تروریستی و چه گروه های سیاسی معرفی شده و اهداف آن ها از این حملات نیز روشن شود.

شهروندان پاکستان در کنار تلاش برای سربلندی و حفاظت از کشور، برای حفظ امنیت کشورشان حق دارند از حکومت معرفی و مجازات عاملان این جنایات را مطالبه کنند.

ارسال نظر

 
1