خبر فوری

 
 
حافظ محمد طاهر اشرفی : ایران با افراط گرایی و توطئه به امت مسلمان آسیب وارد کرده است
کد خبر :1166821130

17:08 1397/12/20


برچسب ها : ایران, پاکستان, تروریست, تروریسم, طاهر اشرفی,

رهبر شورای علمای پاکستان حافظ محمد طاهر اشرفی طی ابراز بیانیه ای با وارد کردن اتهاماتی به کشور ایران گفت : کشور ایران از طریق گروه های تروریستی منحرف ، حمایت از حوثی های شورشی، افراط گرایی، دخالت های نابجا و توطئه، به امت مسلمان خسارت هایی وارد کرده است.


 

 

به گزارش راز نیوز، رهبر شورای علمای پاکستان حافظ محمد طاهر اشرفی طی ابراز بیانیه ای با وارد کردن اتهاماتی به کشور ایران گفت : کشور ایران از طریق گروه های تروریستی منحرف ، حمایت از حوثی های شورشی، افراط گرایی، دخالت های نابجا و توطئه، به امت مسلمان خسارت هایی وارد کرده است. وی ابراز داشت که حوثی های یمنی در کشور برادر " یمن " با ایجاد فضایی نا امن موجب مردم هراسی شده و حقوق و زمین های این ملت را غصب کرده اند. اینها بر دولت قانونی تصاحب کرده اند.

طاهر اشرفی از دردست داشتن اسنادی در رابطه با اقدامات ایران خبر داد و افزود : دولت ایران در رابطه با اسلحه، موشک، پهپاد و افزایش نا امنی از حوثی ها حمایت کرده است. وی با متهم کردن کشور ایران اظهار داشت که حوثی ها به فرمان ایران فعالیت می کنند و این کشور با حملات متعدد، خود را به عنوان تروریسم ثابت کرده است. وی طی درخواستی از سازمان ملل و کشورهای قدرتمند خواستار جلوگیری از فعالیت های ایران در زمینه گسترش نا امنی علیه حرمین شریفین و عربستان سعودی شد.

ارسال نظر

 
1