خبر فوری

 
جولان گروه تروریستی جیش العدل همزمان با اغتشاشات
کد خبر :582307017

15:09 1401/07/30


برچسب ها : اسلام آباد, اغتشاش, ایالت بلوچستان, پاکستان و ایران, پنجاب, تروریست ها, توئیتر, سلاح و مهمات, سیستان و بلوچستان, گروه تروریستی جیش العدل, گروه تروریستی جیش العدل (جیش الظلم), کلیپ,

گروه تروریستی جیش العدل (جیش الظلم) با انتشار کلیپی در شبکه اجتماعی توئیتر، حکومت ایران را تهدید و اعلام کرد که عملیات های گسترده ای علیه آن انجام خواهد داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | گروه تروریستی جیش العدل (جیش الظلم) با انتشار کلیپی در شبکه اجتماعی توئیتر، حکومت ایران را تهدید و اعلام کرد که عملیات های گسترده ای علیه آن انجام خواهد داد.

در این کلیپ 11 دقیقه ای تروریست های جیش العدل (جیش الظلم) به همراه سلاح ها و خودروهای نظامی جدید خودنمایی کردند. بسیاری از مردم با تحلیل این کلیپ گفته اند که این سلاح ها همان سلاح هایی است که آمریکا هنگام فرار از افغانستان در این کشور رها کرد.

این گروه تروریستی چند هفته قبل همزمان با اغتشاشات در شهرهای مختلف ایران، یک عملیات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد و چند نفر طی آن جان باختند. هفته گذشته نیز اغتشاشاتی در این استان انجام شد که 70 نفر از جمله تعدادی از سرکرده های این اغتشاشات دستگیر شدند.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات تایید نشده مقر این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان کشور پاکستان است. همچنین تاکنون مشخص نشده که کلیپ مذکور در کجا ساخته شده است.

 

ارسال نظر

 
1