خبر فوری

 
جمعیت علمای اهل حدیث پاکستان: استقبال بن سلمان اهانت به ملت پاکستان می باشد۔
کد خبر :666648583

23:49 1397/11/29


برچسب ها : استقبال, پاکستان, جابر, ستمگر, عربستان, عمران خان, قاضی عبد القدیر, محمد بن سلمان,

رئیس علمای اهل حدیث پاکستان قاضی عبد القدیر خاموش اظهار داشت با استقبال محمد بن سلمان مقامات پاکستانی توهین به ملت پاکستان کرده اند۔


 

 

رئیس علمای اهل حدیث پاکستان قاضی عبد القدیر خاموش اظهار داشت با استقبال محمد بن سلمان مقامات پاکستانی توهین به ملت پاکستان کرده اند۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری سحر جمعیت علمای اهل حدیث پاکستان استقبال مقامات پاکستانی را از محمد بن سلمان شدیدا محکوم کردند۔ رئیس علمای اهل حدیث پاکستان قاضی عبدالقدیر خاموش اظهار داشت که محمد بن سلمان قاتل هزاران علمای سلفی می باشد و همچنین صدها تن از علمای اهل حدیث توسط وی در زندان سر می برند۔

 

وی افزود هر کس در دلش محبت به اهل حدیث است به استقبال او نرفته است همچنین جوانان و علمای اهل سنت استقبال محمد بن سلمان را شدیدا محکوم میکنند۔

 

قاضی عبد القدیر خان افزود برای استقبال یک دیکتاتور و ستمگر شهر اسلام آباد را کلا بسته بودند بن سلمان کسی است که در سرزمین مقدسی همچون کعبه استبداد و دیکتاتوری را اجرا نموده است۔ اجازه استقبال همچون آدم ستمگری را نه قانون پاکستان می دهد و نه اخلاق۔

 

وی اظهار داشت که طرز حکومتی که در حال حاضر در عربستان حاکم است اینگونه کشور داری را نه اسلام اجازه آن را میدهد و نه اخلاق اسلامی یک خاندانی بنام آل سعود بر مسند نشسته و عربستان را اداره میکنند این گونه طرز سیاست را نه اسلام می پسندد و نه اخلاق اسلام اجازه آن را میدهد۔

 

وی در آخر اظهار داشت محمد بن سلمان قاتل خاشقچی است و استقبال یک قاتل در پاکستان شرم آور است۔

 

ارسال نظر

 
1