خبر فوری

 
جمعیت علمای اسلام پاکستان: در صورت حکم جهاد از سوی دولت، 500 حمله کننده انتحاری آماده اند
کد خبر :699223057

15:23 1397/12/10


برچسب ها : جمعیت علما اسلام, جنگ هند و پاکستان, کویته,

دولت پاکستان به جای مذاکره با دولت هند، حکم جهاد دهد، جهاد تنها راه حفظ مملکت اسلامی است.


کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری بلوچستان پست، حزب نظریاتی بلوچستان جمعیت علمای اسلام اعلام کرد برای دفاع از تمامیت ارضی پاکستان در کنار ارتش این کشور حضور دارد و 30 هزار نفر اعضای این حزب به همراه 500 نفر فدایی انتحاری آماده پیکار با دشمن هستند، دولت پاکستان به جای مذاکره با دولت هند، حکم جهاد دهد، جهاد تنها راه حفظ مملکت اسلامی است.

در نشست استحکام پاکستان که از سوی «حزب نظریاتی بلوچستان جمعیت علمای اسلام» که با حضور رهبران بلندپایه این حزب از جمله عبدالقادر لونی امیر این حزب در بلوچستان، عبدالستار چشتی مسئول اطلاع رسانی، عبیدالله حقانی، رحمت الله حقانی، مفتی رحمت الله، عبدالرحیم  مسئول بخش مرکزی حزب، حاجی محمد اسلم ترین، حاجی ضیاء الدین بریچ در میدان میزان کویته برگزار گردید تمامی سخنرانان و رهبران حاضر بر آمادگی این حزب برای حضور در کنار ارتش پاکستان و مقابله با هجوم نیروهای هند خبر تاکید کردند.

رهبران این حزب تاکید کردند تمام هند باید عواقب حمله شبانه مودی به تمامیت ارضی پاکستان را متحمل شوند، مودی به خاطر داشته باشد که جمعیت 220 میلیونی پاکستان هیچگونه ترسی از هند ندارند، بیشتر از آنکه مودی آرزوی زندگی کردن در دل دارد، مردم مسلمان آرزوی شهادت در دل میپرورانند.

این رهبران گفتند: مودی از آمریکا و کشورهای متحدش درس عبرت بگیرد که علی رغم مسلح بودن به انواع سلاح، تانک و جنگنده های مدرن طی 18 سال نتوانستند مسلمانان را شکست بدهند.

ما در این اجتماع بزرگ و به وسیله همین تریبون به دولت پاکستان و فرمانده ستاد ارتش اعلام میکنیم که به جای پیشنهاد مذاکره، پاسخ کوبنده ای را به حمله هند بدهند و اکنون موضوع آزادی کشمیر نیست، بلکه باید دهلی نو سقوط کند.

حزب نظریاتی بلوچستان جمعیت علمای اسلام آماده جهاد و مبارزه با هند در کنار ارتش پاکستان است، جمعیت علمای اسلام به هیچ وجه نقض تمامیت ارضی پاکستان را برنخواهد تابید.

ارسال نظر

 
1