خبر فوری

 
جمعیت علما اسلام پاکستان: ایران شجاع و مظلوم، و آمریکا ظالم و منفور است. آیا تا کنون به دولت پاکستان اجازه تسلیت هم داده نشده است؟
کد خبر :1415363224

04:40 1398/10/18


برچسب ها : آمریکا, اعجاز احمد هاشمی, ایران, پاکستان, جمعیت علما اسلام, سردار حاج قاسم سلیمانی,

اعجاز احمد هاشمی رهبر جمعیت علما اسلام پاکستان و معاون دبیرکل متحده مجلس عمل، شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهندس مهدی در عراق توسط آمریکا را محکوم کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، اعجاز احمد هاشمی رهبر جمعیت علما اسلام پاکستان و معاون دبیرکل متحده مجلس عمل، شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهندس مهدی در عراق توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت: آمریکا از نیروی کور خود استفاده کرده است. سردار قاسم سلیمانی به دلیل مخالفت با جاه طلبی های توسعه طلبانه آمریکا به شهادت رسید. او منافع آمریکا را به چالش کشیده بود. شهید سردار قاسم سلیمانی داعش را در سوریه و عراق شکست داد. وی در ادامه به مسلمانان هشدار داد: اختلافات فرقه ای و جغرافیایی بین شما ایجاد ضعف نکند پس مطابق با اندیشه اسلامی از کشور برادر اسلامی ایران حمایت کنید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد آمریکا ظالم و ایران یک کشور شجاع و مظلوم است، ما باید از مظلوم حمایت کنیم، حاکمان عرب جهان اسلام با ایجاد کشور های کوچک چه چیزی به دست آوردند؟

برای کشورهای اسلامی اکنون زمان تفکر و اندیشه است که در کجا ایستاده اند. مردم پاکستان هم نیز خواستار پاسخ از دولت عمران خان هستند که سیاست خارجی دولت چیست؟ چه زمانی حمایت صریح خود را از ایران اعلام می کنیم؟ آیا تا کنون به دولت پاکستان اجازه تسلیت هم داده نشده است؟

ارسال نظر

 
1