خبر فوری

 
 
جلسه کارگروه سه جانبه ساخت خط راه آهن مزار شریف-کابل–پیشاور در ازبکستان برگزار شد
کد خبر :408862013

14:59 1399/11/16


برچسب ها : ازبکستان, افغانستان, پاکستان و ازبکستان, پاکستان و افغانستان و ازبکستان, تاشکند, تجارت, تجارت ترانزیتی, جلسات کارگروه مشترک, راه آهن, عبدالرزاق داوود, مشاور نخست وزیر پاکستان در امور تجارت,

عبدالرزاق داوود مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری که به تاشکند سفر کرده است از برگزاری جلسه های موفق با رهبران ازبکستان برای همکاری در زمینه های تجارت، توافقنامه تجارت ترجیحی و تجارت ترانزیت خبر داد.


تاشکند: به گزارش راز نیوز | اولین جلسه کارگروه سه جانبه در مورد ساخت خط راه آهن مزار شریف - کابل – پیشاور در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار شد.

عبدالرزاق داوود مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود گفت: "من ابراز خرسندی میکنم که در تاشکند با رهبران جمهوری ازبکستان دیدار های مثمر ثمری در زمینه های تجارت، توافقنامه تجارت ترجیحی (PTA) ، تجارت ترانزیتی و همکاری در امور گمرکی داشته ام."

وی در پیامی دیگر افزود: "در کنفرانسی که درباره پروژه راه آهن افغان که توسط جمهوری ازبکستان برگزار شد چندین سرمایه گذار بین المللی در آن شرکت داشتند، شرکت کنندگان در مورد این موضوع مهم در منطقه به بحث و گفتگو پرداختند. همچنین در این کنفرانس راهکارهای آینده نیز مورد بحث قرار گرفت."

ارسال نظر

 
1