خبر فوری

 
 
جلسه خداحافظی سفیر مالزی با شهزاد وسیم رئیس سنای پاکستان
کد خبر :1782821502

14:56 1400/03/04


برچسب ها : پاکستان و مالزی, رئیس سنا پاکستان, سفیر مالزی,

اکرام محمد ابراهیم سفیر مالزی دیدار نهایی خود را با دکتر محمد وسیم شهزاد رئیس سنای پاکستان انجام داد


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اکرام محمد ابراهیم سفیر مالزی دیدار نهایی خود را با دکتر محمد وسیم شهزاد رئیس سنای پاکستان انجام داد، آنها در این دیدار به بررسی موضوعات دوجانبه و بررسی اوضاع منطقه همچنین همکاری های تجاری و اقتصادی دو کشور پرداختند.

شهزاد وسیم گفت: پاکستان با دیده احترام به ایجاد رابطه با مالزی می نگرد و روابط دوجانبه ریشه در تاریخ و فرهنگ و مذهب دو کشور دارد، عمران خان و رهبران مالزی به این رابطه تاریخی روح تازه ای بخشیده اند و این به همکاری استراتژیک تبدیل شده است.

این همکاری مثال زدنی میان دو کشور اعتماد متقابل را میرساند و همکاری های دوجانبه با گذشت زمان مستحکم تر و قوی تر می شوند،  دیدگاه های مشترک دو کشور در مورد موضوعات جهان اسلام بسیار مهم تلقی می شوند و همکاری های دو کشور در زمینه های آموزش، اتومبیل، صنعت و سایر بخش ها نیز بسیار مهم است و پاکستان محیط مناسبی برای سرمایه گذاری است.

دو طرف ضمن نشست به مسئله فلسطین نیز پرداختند و گفتند که تجاوزات اسرائیل بدلیل نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی مذموم است،  سفیر مالزی روابط با پاکستان را دارای اهمیت دانست و گفت: پاکستان از مهم ترین کشور های منطقه است و همکاری دوجانبه ما با پاکستان باعث استحکام روابط دو کشور است

ارسال نظر

 
1