خبر فوری

 
 
جشن هفتاد و سومین سالروز آزادی پاکستان + عکس
کد خبر :1098167356

16:56 1398/05/23


برچسب ها : پاکستان, روز ملی,

با طلوع سپیده دم 14 اوت در پاکستان، مردم سرتاسر این کشور برای ابراز خوشحالی خود از 73 سالروز آزادی این کشور، با تزئین منازل، خیابان ها و اماکن تاریخی، به خیابان ها آمده و خوشحالی خود را نسبت به این روز بزرگ ملی ابراز داشتند.


به گزارش راز نیوز، با طلوع سپیده دم 14 اوت در پاکستان، مردم سرتاسر این کشور برای ابراز خوشحالی خود از 73 سالروز آزادی این کشور، با تزئین منازل، خیابان ها و اماکن تاریخی، به خیابان ها آمده و خوشحالی خود را نسبت به این روز بزرگ ملی ابراز داشتند. گفتنی است برگزاری جشن آزادی در سرتاسر پاکستان امسال با سال های گذشته تفاوت دارد و آن برگزاری این روز ملی با عنوان روز همبستگی و همصدا شدن با مردم مظلوم کشمیر است. این روز ملی با شلیک 31 توپ در اسلام آباد پایتخت فدرال، و 21 توپ در مراکز چهار ایالت دیگر کراچی، لاهور، پیشاور و کویته و گلگت بلتستان و مظفر آباد سرشار از خوشحالی شد. مراسم به اعتزاز در آوردن پرچم کشور پاکستان با شرکت مقامات بلندپایه سیاسی و نظامی در اسلام آباد برگزار شد.
همچنین دولت پاکستان به منظور ابراز همبستگی با مردم مظلوم کشمیر لوگویی خصوصی منتشر کرده است که در آن شعار "کشمیر،پاکستان خواهد شد" نگاشته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1