خبر فوری

 
 
جریمه نقدی بانک ملی پاکستان توسط آمریکا
کد خبر :1990936928

14:17 1400/12/06


برچسب ها : بانک ملی پاکستان, پاکستان و آمریکا, پولشویی, جریمه نقدی, خدمات مالی نیویورک, قوانین مبارزه با پولشویی, نقض قوانین, هیئت مدیره فدرال رزرو آمریکا, واشنگتن,

هیئت مدیره فدرال رزرو و خدمات مالی نیویورک آمریکا پس از سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به روسیه و دیدار با رئیس جمهور این کشور، بانک ملی پاکستان را 4/50 میلیون دلار جریمه نقدی کردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز | هیئت مدیره فدرال رزرو و خدمات مالی نیویورک آمریکا پس از سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به روسیه و دیدار با رئیس جمهور این کشور، بانک ملی پاکستان را 50/4 میلیون دلار جریمه نقدی کردند.

هیئت مدیره فدرال رزرو اعلام کرد: بانک ملی پاکستان در یک بانک خارجی در آمریکا فعالیت داشت و این بانک به پرداخت جریمه نقدی 50/4 میلیون دلاری به دلیل مبارزه با پولشویی محکوم شد.

هیئت مدیره فدرال رزرو همچنین اعلام کرد که از پاکستان خواهد خواست تا برنامه مبارزه با پولشویی خود را بهبود بخشد.

مقامات آمریکایی همچنین خواستار ارائه برنامه ای مکتوب از سوی بانک ملی پاکستان برای پیروی از قوانین مبارزه با پولشویی به دلیل نقض این قوانین توسط آن شدند.

هیئت مدیره فدرال رزرو سپس اعلام کرد: همانگونه که به تفصیل در دستور توقیف و عدم موافقت علیه بانک ملی پاکستان آمده، عملیات بانکی این بانک در آمریکا برنامه ها یا کنترل های مؤثر مدیریت ریسک را حفظ نکرده است و این امر برای نقض قوانین ضد پولشویی فدرال رزرو آمریکا کافی است.

ارسال نظر

 
1