خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: یک عنصر وابسته به ارتش پاکستان را به ضرب گلوله به هلاکت رساندیم
کد خبر :695974846

11:58 1402/04/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلیده, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای از قتل یک عنصر وابسته به ارتش پاکستان در منطقه بلیده خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای از قتل یک عنصر وابسته به ارتش پاکستان در منطقه بلیده خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بی ال اف یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان به نام شهمیر ملقب به ولید فرزند محمد کریم را به ضرب گلوله به قتل رساندند.
وی در شرح جزئیات این حمله گفت: فدائیان بلوچ بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخه یک تیر ماه جاری یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را در منطقه گلی شهر بلیده هدف قرار داده و به قتل رساندند.
وی افزود: این جاسوس ارتش پاکستان در اقدامات تبهکارانه ای همچون ربایش، قتل، سرقت مسلحانه و غیره نقش داشته است.
سرگرد گهرام بلوچ گفت: شهمیر فرزند محمد کریم عضو گروه ارتش جمهوری خواه بلوچ بود، اما در سال 2020 میلادی با تسلیم شدن مقابل حکومت پاکستان برای نهادهای امنیتی آنان فعالیت می کرد.

ارسال نظر

 
1