خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: یک دستگاه کامیون متعلق به سازمان کارهای مرزی ارتش پاکستان را به آتش کشیدیم
کد خبر :1352747772

11:05 1401/08/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان کارهای مرزی, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, کامیون,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در بیانیه‌ای اعلام داشت: یک دستگاه کامیون که در حال حمل محموله برای سازمان کارهای مرزی وابسته به ارتش پاکستان بود را در مند به آتش کشیدیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در بیانیه‌ای اعلام داشت: یک دستگاه کامیون که در حال حمل محموله برای سازمان کارهای مرزی وابسته به ارتش پاکستان بود را در مند به آتش کشیدیم.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما یک دستگاه کامیون که حامل  تجهیزات برای سازمان کارهای مرزی(FWO) یک شرکت عمرانی وابسته به ارتش پاکستان در چُکاپ واقع در منطقه مند شهرستان کیچ به آتش کشیدند.

وی افزود: راننده و شاگرد راننده کامیون به دلیل بلوچ بودن پس از تنبیه آزاد شدند، کامیون مذکور حامل سیم خاردار و اقلام غذایی برای نیروهای پاکستانی بود.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: ما پیش از این نیز از افراد فعال در زمینه حمل و نقل درخواست کرده‌ایم که از همکاری با حکومت پاکستان خودداری نمایند، اما همچنان برخی از صاحبان خودروها به دلیل منافع شخصی خود در حال همکاری با دشمن هستند، ما به آنان هشدار می‌دهیم هشیار شوند و در غیر این صورت با آنان نیز همانند یک دشمن برخورد خواهد شد. ما از رانندگان بلوچ نیز درخواست می‌کنیم از پیروی از دستوران کارفرمایان خود در تمامی فعالیت‌های که مرتبط با نسل کشی شهروندان بلوچ است امتناع ورزند.

ارسال نظر

 
1