خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت چند حمله اخیر را برعهده گرفت
کد خبر :1789543610

10:33 1401/01/05


برچسب ها : BLF, افراد مسلح بلوچ, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تربت, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله, شبه نظامیان بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت حملات انجام شده طی چند روز گذشته علیه نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف از ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حملات انجام شده طی چند روز گذشته علیه نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف از ایالت بلوچستان، اظهار داشت: شبه نظامیان سازمان ساعت 10:30 شب 3 فروردین یکی از خودروهای سنگین شرکت ساخت و ساز موسوم به FWO وابسته به ارتش پاکستان را در منطقه دنک شهر تربت هدف قرار دادند.

وی افزود: این شرکت مشغول کارهای ارتباطی مختلف شامل ساخت راه ها و جاده ها، دکل مخابراتی، فیبر نوری و غیره به منظور کنترل و زیر نظر گرفتن تحرکات شبه نظامیان بلوچ، می باشد، و بدین ترتیب آنها می توانند در سرعت غارت اموال و منابع بلوچستان به دست ارتش اشغالگر پاکستان سرعت بخشند.

سرگرد گهرام در ادامه اظهار داشت: فدائیان سازمان شب 3 فروردین طی حمله به دکل مخابراتی شرکت وارد در منطقه ناصر آباد شهر تربت، آن را منهدم کردند.

وی افزود: شبه نظامیان سازمان، مورخ 2 فروردین شخصی به نام دولت فرزند ملنگ ساکن بالگتر از اعضای جوخه مرگ تحت حمایت ارتش پاکستان را دستگیر کردند که وی در حین بازجویی اعتراف کرده است که تحت نظر و رهبری خالد یعقوب از فرماندهان محلی جوخه مرگ در زمینه تعقیب و جاسوسی شبه نظامیان بلوچ فعالیت می کرده است. پس از این اعترافات وی محکوم به مرگ شد و پیش از اعدام او اسامی دیگر همدستان خود را نیز بیان کرد . از مردم می خواهیم تا از این گروه دور باشند.

سخنگوی سازمان مسلح تجزیه طلب بلوچ در ادامه خاطر نشان ساخت که چنین حملات ما تا آزادی سرزمین ادامه خواهند داشت.   

ارسال نظر

 
1