خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: مسئولیت هلاکت دو تن از جاسوس ها را برعهده می گیریم
کد خبر :1481751743

13:32 1400/07/26


برچسب ها : BLF, افراد مسلح بلوچ, بلوچستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامیان بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت هلاکت دو تن از جاسوس های عامل دولتی، مجازات عاملان زجر ملت بلوچ را مطابق با قوانین بین المللی خواند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت هلاکت دو تن از جاسوس های عامل دولتی، گفت: پس از حمله به نیروهای ارتش در منطقه میان شند و دار چم از توابع مند مورخ 21 مهر ماه، ارتش اشغالگر عملیاتی در این مناطق آغاز کرد.

سخنگوی سازمان تجزیه طلب بلوچ، در ادامه افزود: این عملیات ارتش در منطقه فوق الذکر از پشتیبانی عاملان دولتی نیز بهره مند بود. شبه نظامیان بلوچ سازمان مورخ 24 مهر ماه دو تن از جاسوس ها و عامل دولتی به نام های ملا الیاس و مقصود را در منطقه مشاهده کردند که به منظور جمع آوری اطلاعات وارد و پس از تکمیل ماموریتشان درحال بازگشت به سمت پایگاه نظامی بودند که در این بین توسط تیم شبه نظامیان هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیدند. فدائیان سازمان دو عدد کلاشینکوف، موبایل و دیگر وسایل آنها را ضبط کردند. پس از تحقیقات، دریافتیم که در گوشی هایشان شماره تلفن افراد نظامی و یک افسر سازمان اطلاعاتی ISI ذخیره شده بود. از جیب آنها نامه ی یک افسر نظامی کشف شد که درآن به این افراد دستور ردیابی شبه نظامیان بلوچ، تیراندازی به سمت شبه نظامیان و اطلاع رسانی از حضور آنها، داده شده بود. سخنگو اظهار داشت که ما از طریق این افراد اطلاعاتی درباره دیگر عاملان دولتی به دست آورده ایم.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان متن اعلامیه خود ضمن هشدار شدید به همدستان محلی ارتش، خاطر نشان کرد که این چنین عناصر از همکاری با ارتش بلوچ کش دست بردارند، در غیر این صورت، آنها خودشان مسئول تمامی خسارت وارده خواهند بود. پیش از این شکایت هایی درباره ملا الیاس دریافت کرده بودیم، اما وی درحال حاضر به همراه مدارک و یک همدست کشته شد. مشارکت در جنایاتی که پاکستان درحال انجام با نسل کشی بلوچ ها است، نقض قوانین بین المللی است ، هدف قرار دادن چنین ارتش و همدستان آنها و مجازاتشان، مطابق با قوانین بین المللی است.

ارسال نظر

 
1