خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت قتل مامور اطلاعاتی پاکستان در تربت را بر عهده گرفت
کد خبر :1822902750

12:38 1399/11/19


برچسب ها : BLF, MI, ارتش پاکستان, تربت, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان اطلاعات نظامی, سازمان های اطلاعاتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت قتل یک مامور اطلاعاتی وابسته به سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان در شهر تربت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت قتل یک مامور اطلاعاتی وابسته به سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان در شهر تربت را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ در بیانیه ای که از محل نامشخص صادر گردید با بر عهده گرفتن مسئولیت قتل مامور سازمان اطلاعاتی پاکستان ابراز داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 10:30 الی 11:00 شب گذشته عبدالکریم مامور اطلاعاتی وابسته به سازمان استخبارات نظامی پاکستان(MI) را در منطقه شهرک ستلایت شهر تربت از توابع کیچ هدف قرار داده و وی را به هلاکت رساندند.

طبق گفته سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان، عبدالکریم پس از دیدار با یاسر فرزند بهرام سرکرده یک تیم وابسته به دستگاه های اطلاعاتی پاکستان از منزل وی به سوی خانه خود در حال عزیمت بود که با اطلاع جاسوسان گمارده شده نیروهای فدائی ما وارد عمل شده و وی را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وی افزود: طبق اطلاعات ما وی به منظور شرکت در یک نشست سازمان استخبارات نظامی پاکستان برای دریافت مبالغ مربوط به برگزاری مراسمات روز همبستگی کشمیر در منزل یاسر حضور یافته بود، وی در چندین عملیات نظامی علیه شهروندان بلوچ و همچنین قتل شهروندان بیگناه و ربودن آنان با ارتش پاکستان همکاری داشته است و علاوه بر آن در چندین جرایم اجتماعی نیز نقش داشت.

وی در ماه می سال 2019 میلادی علی رغم آنکه به همراه طلاهای مسروقه از خانه های واقع در بازار اچانک شهر دشت توسط پلیس بازداشت شده بود، اما با پشتیبانی سازمان استخبارات نظامی پاکستان از زندان آزاد گردید، وی در سرقت و باجگیری مسلحانه، عملیات های نظامی ارتش و ترور افراد مختلف در منطقه پیدارک و ربایش چندین شهروند بلوچ در جریان عملیات های ارتش در منطقه دشت نیز نقش داشت.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان این بیانیه اعلام نمود: ما بار دیگر به تمامی عناصر وابسته به نظام و دستگاه های اطلاعاتی و هیئت حاکمه پاکستان هشدار می دهیم که از همکاری با ارتش پاکستان و دیگر سازمان های اطلاعاتی پرهیز نمایند و در غیر این صورت دچار مجازات عبرت آموزی خواهند شد.

 

ارسال نظر

 
1