خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت عملیات در خاران و جهاو را بر عهده گرفت
کد خبر :129385590

16:16 1402/04/06


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, انهدام دکل مخابراتی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, سرگرد گهرام بلوچ, شهر خاران, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت دو عملیات جداگانه در مناطق خاران و جهاو ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت دو عملیات جداگانه در مناطق خاران و جهاو ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما خودروهای پروژه سندک در منطقه خاران و نیز دکل مخابراتی در منطقه جهاو را هدف قرار دادند.
وی افزود: فدائیان بلوچ ما شامگاه روز دوشنبه مورخه شش تیر ماه خودروهای متعلق به پروژه عمرانی سندک واقع در نزدیکی گواش وده در منطقه خاران را مورد حمله قرار داده و رانندگان این خودروها را پس از تنبیه آزاد کردند.
وی خاطرنشان کرد: این خودروها ماشین آلات و دیگر وسایل را از کراچی برای پروژه سندک حمل می کردند که از جاده سی پک منطقه خاران در حال تردد بودند.
سرگرد گهرام بلوچ گفت: این حمله تمامی سرمایه گذاران و کشورهای خارجی از جمله چین یک هشدار بود، بلوچستان سرزمین جنگ زده و اشغالی است و ما برای آزادی ملت بلوچ در حال مبارزه هستیم، ما هشدار می دهیم هرگونه پروژه و سرمایه ای که بر خلاف میل و رضایت ملت بلوچ در بلوچستان اجرایی گردد از حملات ما در امان نخواهد بود.
سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در ادامه این بیانیه تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین به صورت همزمان دکل مخابراتی اپراتور دولتی تلفن همراه به نام یوفون و تاسیسات آن واقع در منطقه عطا محمد میتگ در جهاو از توابع شهرستان آواران را به آتش کشیدند.

ارسال نظر

 
1