خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت سه حمله مختلف در ایالت‌های بلوچستان و سند را بر عهده گرفت
کد خبر :1704414515

15:12 1401/10/16


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, تمپ, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, کراچی,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت سه حمله مختلف در ایالت‌های بلوچستان و سند را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت سه حمله مختلف در ایالت‌های بلوچستان و سند را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در بیانیه‌ای اعلام داشت: یک دستگاه خودروی ویگو متعلق به ارتش پاکستان را در منطقه تمپ به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادیم.

وی افزود: صبح روز چهارشنبه مورخ 14 دی ماه جاری فدائیان بلوچ یک دستگاه خودروی ویگو متعلق به ارتش پاکستان را پس از خروج از اردوگاه واقع در مند در منطقه میان برت و دوکوپ در تمپ به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن سه سرنشین خودروی مذکور در دم کشته شده و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین مورخ 2 ژانویه(12 دی ماه) نیروهای پلیس راکب موتورسیکلت را در حین گشت زنی در منطقه سعید آباد شهر کراچی هدف تیراندازی قرار دادند، در نتیجه تیراندازی یک سرباز به نام حنیف دچار جراحت شد.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه جهاو گفت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 7 بعد از ظهر روز چهارشنبه نیروهای مستقر در پاسگاه ارتش پاکستان واقع در دولیجی در منطقه جهاو شهرستان آواران را به وسیله اسلحه تک تیرانداز و سلاح‌های سنگین هدف قرار داده و خسارت‌های مالی و جانی به ارتش دشمن وارد آوردند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پایان بر تداوم حملات علیه نیروهای پاکستانی تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1