خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به کامیون های مسیر گوادر را بر عهده گرفت
کد خبر :1011202612

10:45 1397/11/17


برچسب ها : جبهه آزادی بخش بلوچستان, گوادر,

مبارزان جبهه آزادی بخش بلوچستان، حوالی ساعت 8 شب روز گذشته، دو کامیون مسیر گوادر را در نزدیکی تربت هدف قرار دادند، این خودروها حامل محموله برای ساخت بزرگراه شرق در گوادر بودند.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی سنگر، گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان طی تماس از طریق تلفن ماهواره ای با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به کامیون های مسیر گوادر اظهار داشت: مبارزان جبهه آزادی بخش بلوچستان، حوالی ساعت 8 شب روز گذشته، دو کامیون مسیر گوادر را در نزدیکی تربت هدف قرار دادند، این خودروها حامل محموله برای ساخت بزرگراه شرق در گوادر بودند.

وی افزود: این یک هشدار برای مالکان خودروهای سنگین بود و ما به آنها اعلام میکنیم که از همراهی و همکاری با دولت پاکستان خودداری نمایند و در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت وارده بر عهده خودشان خواهد بود.

وی گفت: به علت ساخت این بزرگراه، مسیر دسترسی مردم محلی و ماهیگیران به ساحل گوادر مسدود گردیده است و آنان برای امرار معاش خود با مشکل مواجه هستند و بر اساس همین شرایط ما اجازه همکاری با پروژه های به ظاهر عمرانی دولت پاکستان را به کسی نخواهیم داد.

گهرام بلوچ ادامه داد: راننده های این خودروها را پس از تنبیه و هشدار آزاد کرده ایم و این آخرین هشدار برای آنان خواهد بود، تمامی صاحبان شرکت های حمل و نقل و راننده های کامیون ها که به خدمات دهی به این پروژه بپردازند هدف حملات ما قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1