خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به ارتش پاکستان و عناصر وابسته به آن را بر عهده گرفت
کد خبر :810859691

10:57 1399/11/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, پنجگور, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرگرد گهرام بلوچ, کیچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت دو حمله جداگانه به ارتش پاکستان و عناصر وابسته به ارتش در شهرستان های کیچ و پنجگور را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت دو حمله جداگانه به ارتش پاکستان و عناصر وابسته به ارتش در شهرستان های کیچ و پنجگور را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: نیروهای فدائی ما حوالی ساعت 12 بامداد امروز به مخفیگاه فردی به نام دیدگ سرکرده جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان در منطقه سامی شهرستان کیچ یورش بردند، در این حمله سه تن از اعضای جوخه مرگ به هلاکت رسیده و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: جوخه های مرگ با حمایت ارتش و نهادهای اطلاعاتی پاکستان نه تنها علیه نهضت جدایی طلب بلوچ در حال فعالیت هستند بلکه در ربایش فرزندان بلوچ و عملیات های نظامی ارتش پاکستان علیه شهروندان بلوچ و همچنین فعالیت های تبهکارانه همچون سرقت مسلحانه و قاچاق مواد مخدر نیز نقش دارند.

گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: اینگونه عناصر دولتی که علیه آزادی ملت بلوچ در حال فعالیت هستند هیچگاه مورد عفو قرار نخواهند گرفت، ما از مردم بلوچ درخواست میکنیم از اینگونه عناصر وابسته به دستگاه های دولتی و اطلاعاتی پاکستان دوری اختیار کنند، زیرا هر لحظه امکان حمله فدائیان به این عناصر وجود دارد.

جبهه آزادی بخش بلوچستان همچنین طی بیانیه ای جداگانه مسئولیت حمله دیگر به نیروهای ارتش پاکستان در مسیر پروژه سی پیک را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه خود ابراز داشت: فدائیان بلوچ مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان را در مسیر پروژه سی پیک واقع در منطقه بالگتر از توابع شهرستان پنجگور بلوچستان هدف حمله قرار داند.

وی افزود: فدائیان ما حوالی ساعت 5 بعد از ظهر روز یکشنبه ایست و بازرسی ارتش پاکستان در لشکران منطقه چکین گوران بالگتر را به وسیله سلاح های سنگین هدف قرار دادند که در اثر آن دو نظامی ارتش پاکستان به هلاکت رسیده و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: این مرکز ایست و بازرسی به منظور حفاظت از پروژه سی پیک در جاده منتهی به این پروژه در گوادر ایجاد شده است.

وی در پایان این بیانیه بر ادامه حملات علیه ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید نمود.

 

ارسال نظر

 
1