خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در بالگتر و مند را بر عهده می گیریم
کد خبر :529481987

17:24 1400/02/03


برچسب ها : BLF, ارتش پاکستان, بالگتر, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهروندان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مند,

گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مند و بالگتر را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق مند و بالگتر را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حملات علیه ارتش پاکستان در مناطق مند و بالگتر ابراز داشت: شب گذشته فدائیان ما با استفاده از سلاح های سنگین و راکت مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان در بالگتر را هدف قرار دادند که احتمال کشته و زخمی شدن نیروهای نظامی مستقر در این مرکز وجود دارد.

وی افزود: این مرکز جدید دیده بانی نیروهای ارتش پاکستان می باشد که 5 روز قبل در این منطقه احداث گردید و نیروهای ارتش پاکستان به بهانه بازرسی مردم محلی را مورد اذیت و آزار قرار می دهند.

گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: فدائیان ما همچنین با استفاده از اسلحه تک تیرانداز یک مرکز دیده بانی ارتش پاکستان واقع در کوه شهید سالم در منطقه مند را هدف قرار دادند که در اثر یک نظامی به هلاکت رسید.

وی در پایان بر تداوم این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1