خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: مسئولیت حملات علیه ارتش پاکستان در آواران و ناصر آباد را بر عهده می گیریم
کد خبر :750471459

18:44 1402/04/07


برچسب ها : آر پی جی, آواران, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله مسلحانه, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در مناطق آواران و ناصر آباد ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در مناطق آواران و ناصر آباد ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.
سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما کاروان نظامی را در منطقه آواران به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار نظامی کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.
وی افزود: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 6 شامگاه روز سه شنبه ششم تیر ماه کاروان ارتش پاکستان را در نزدیکی غلاموئی میتگ از توابع منطقه پیراندر شهرستان آواران به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.
به گفته سرگرد گهرام بلوچ در این حمله یک دستگاه کامیون ارتش پاکستان مورد هدف قرار گرفت که منجر به هلاکت چهار تن از سرنشینان آن از جمله جانشین استوار دوم اقبال، نایب سرجوخه حاجی محمد و زخمی شدن تعداد زیادی دیگر گردید.
سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین حوالی ساعت 9 سه شنبه شب مورخه 6 تیر ماه اردوگاه متعلق به ارتش پاکستان واقع در منطقه ناصر آباد شهرستان کیچ را به وسیله آر پی جی از فاصله ای نزدیک هدف قرار دادند.
وی گفت: گلوله های شلیک شده آر پی جی به داخل محوطه اردوگاه اصابت گردید که خسارات مالی و جانی برای نیروهای دشمن به همراه داشت.
سرگرد گهرام بلوچ در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی به بهانه تامین امنیت پروژه سی پک اقدام به اذیت و آزار مردم می کنند و مرتکب جنایت های غیر انسانی همچون وادار کردن مردم به خروج از خانه هایشان و تبعید آنان به دیگر مناطق می شوند، ما اقدامات خود علیه این عناصر را تشدید خواهیم کرد، هیچ پروژه ای بدون اراده و رضایت مردم بلوچ در ایالت بلوچستان تکمیل نخواهد شد.
وی ابراز داشت: ارتش پاکستان با مقاومت شدید در بلوچستان مواجه است و تردد نیروهای آن با کشته های روزانه باعث شده است متحمل خسارات گسترده و سنگین گردد، آنان حتی در اردوگاه های خود نیز در امان نیستند، اما با این وجود سخنگوی ارتش پاکستان با بیانیه های دروغین خود سعی دارد به نیروهای شکست خورده خود انگیزه بخشد.
سرگرد گهرام بلوچ در پایان ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حملات بر تداوم عملیات علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1