خبر فوری

 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت انفجار روز گذشته بمب در کویته را بر عهده گرفت
کد خبر :158579189

11:45 1400/03/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار بمب کنترل از راه دور, جبهه آزادی بخش بلوچستان, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای امنیتی اف سی, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, کویته,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه های مسلح و جدایی طلب بلوچ در بیانیه ای مسئولیت انفجار روز گذشته بمب در مسیر نیروهای سپاه مرزی در کویته را بر عهده گرفت.


کویته: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از گروه های مسلح و جدایی طلب بلوچ در بیانیه ای مسئولیت انفجار روز گذشته بمب در مسیر نیروهای سپاه مرزی در کویته را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان روز گذشته در بیانیه ای ابراز داشت: فدائیان ما امروز دو تن از راکبان موتورسیکلت تیم گشت نیروهای سپاه مرزی را در نزدیکی میدان بشیر واقع در خیابان قمبرانی شهر کویته به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه دو نیروی اف سی زخمی شدند.

وی افزود: ارتش پنجابی پاکستان در نبرد علیه آزادی خواهان بلوچ نیروهای سپاه مرزی و جوخه های مرگ را سپر بلای خود می کنند، مردم مظلوم بلوچستان اشغالی از جنایت و ظلم و ستم ارتش پاکستان، نیروهای اف سی، جوخه های مرگ و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان به ستوه آمده اند و ما بار دیگر بر عزم خود برای مبارزه با ارتش وحشی پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید می کنیم.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: ما از مردم درخواست می کنیم از نزدیک شدن به مراکز ایست و بازرسی و خودروهای متعلق به ارتش و دیگر نهادهای امنیتی پاکستان خودداری نمایند زیرا هر لحظه امکان حمله فدائیان ما علیه نیروهای دشمن وجود دارد.

ارسال نظر

 
1