خبر فوری

 
 
جبه آزادی بخش بلوچ مسئولیت مین گذاری در ایست بازرسی منطقه جهاؤ را پذیرفت
کد خبر :1705657080

16:28 1400/05/15


برچسب ها : انفجار مین, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامیان, شهرستان آواران, عملیات جستجو, نیروهای لیویز, نیروهای نظامی پاکستان,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت قتل یک سرباز نظامی و زخمی شدن 3 تن دیگر در منطقه جهاؤ را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزرش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت قتل یک سرباز نظامی و زخمی شدن 3 تن دیگر در منطقه جهاؤ را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ در بیانیه ای گفت: شبه نظامیان ما در ایست بازرسی منطقه آواران بخش جهاؤ، که برای امنیت کاروان های نظامی ایجاد شده بود، یک مین کار گذاشتند. به محض ورود سربازان به ایست بازرسی، مورد اصابت مین قرار گرفتند، همچنین 1 سرباز جان باخته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: نیروهای نظامی پاکستان بعد از انفجار مین، عملیات جستجو ظالمانه خود را در منطقه کوهستانی جهاؤ آغاز کردند، که تاکنون در حال اجرا است. همچنین نیروی لویز محلی در عملیات جستجو به همراه ارتش پاکستان در حال فعالیت هستند.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه گفت: ما قبلاً به نیروهای لیویز محلی و پلیس هشدار دادیم که از حمایت ارتش و دولت اشغالگر پاکستان خودداری کرده و از اهداف آنها در برابر مبارزه با بلوچ ها برای استقلال حمایت نکنند.

وی در پایان بیانیه خود خطاب به نیروهای لیویز محلی و پلیس خاطر نشان کرد که اگر بار دیگر از دولت و ارتش اشغالگر پاکستان حمایت کنند، با آنها برخورد شدیدی خواهد شد.

ارسال نظر

 
1