خبر فوری

 
جان باختگان عملیات پلیس مبارزه با تروریسیم در شهرستان مستونگ، افراد ربوده شده بلوچ بودند
کد خبر :112805606

12:02 1401/07/26


برچسب ها : ادعا, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, پلیس مبارزه با تروریسم, تروریست های داعش, داعش, رد ادعا, سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ, شهروندان بلوچ, عملیات ساختگی, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

بر اساس اعلام سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ یکی از افراد کشته شده طی عملیات روز گذشته نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کابو شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان، فردی به نام عبید الله ساتکزئی فرزند سلطان محمد ساکن منطقه کلی سردار ساتکزئی زرخو شهر کویته است که 4 سال پیش ربوده شده بود.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | بر اساس اعلام سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ یکی از افراد کشته شده طی عملیات روز گذشته نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کابو شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان، فردی به نام عبید الله ساتکزئی فرزند سلطان محمد ساکن منطقه کلی سردار ساتکزئی زرخو شهر کویته است که 4 سال پیش ربوده شده بود.

این سازمان مدعی شده است که اسامی جان باختگان طی عملیات روز گذشته نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه مذکور مشتاق فرزند عبد الرشید، علی احمد فرزند تاج محمد، حبیب الرحمن فرزند عبد الصمد، عبیدالله ساتکزئی، محمد داوود فرزند شیر محمد و نیاز محمد فرزند عبد الباری می باشد.

این سازمان همچنین مدعی شده که بر اساس برخی گزارش ها عبید الله و محمد داوود از افراد ربوده شده بلوچ هستند اما تاکنون خانواده آن ها این موضوع را تایید نکرده اند.

لازم به ذکر است که پلیس مبارزه با تروریسم و نیروهای امنیتی پاکستان مدعی شدند که طی عملیاتی در شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان 5 فرمانده گروه تروریستی داعش را به هلاکت رسانده و چند تروریست داعشی را دستگیر کرده اند.

بخوانید: هلاکت 5 فرمانده گروه تروریستی داعش طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان

ارسال نظر

 
1