خبر فوری

 
 
جان باختن یکی از جوانان کشمیری طی عملیات نیروهای هند
کد خبر :1286097921

17:26 1398/04/05


برچسب ها : ارتش, هند, کشمیر,

نیروهای امنیتی هند طی عملیات جستجو و بازرسی منزل به منزل در منطقه پلوامه کشمیر، مرتکب جنایات نقض حقوق بشری شده و درپی تیراندازی موجب جان باختن یکی از جوانان کشمیری شدند.


سرینگر: به گزارش راز نیوز، نیروهای امنیتی هند طی عملیات جستجو و بازرسی منزل به منزل در منطقه پلوامه کشمیر، مرتکب جنایات نقض حقوق بشری شده و درپی تیراندازی موجب جان باختن یکی از جوانان کشمیری شدند. براساس جزئیات منتشر شده از سوی خبرگزاری های پاکستان، پس از این حادثه، افراد به خیابان ها آمده و علیه جنایات ارتش هند تظاهرات کردند که نیروهای هند با استفاده از شلیک گازهای اشک آور خواستار پراکنده شدن مردم شدند. درپی اقدامات وحشیانه ارتش هند چند تن از زنان و افراد بزرگسال زخمی نیز شدند.
از طرفی خبرگزاری های هند به نقل از نیروی پلیس کشمیری در رابطه با این خبر نوشتند: درپی عملیات جستجوی مشترک نیروهای ارتش و پلیس، شبه نظامیان به سوی پلیس تیراندازی کردند که دراثر آتش گشودن نیرو های امنیتی، یکی از جنگجویان جان باخت. درپی انتشار خبر درگیری میان نیروهای امنیتی و جنگجویان، درگیری نیز میان جوانان و نیروهای پلیس منطقه ترال صورت گرفت. به گفته منابع محلی، جوانان ترال به سوی نیروهای پلیس مستقر در پایانه اتوبوسرانی سنگ پرتاب کردند که پلیس نیز برای متراکم کردن جمعیت، از گازهای اشک آور استفاده کرد.

ارسال نظر

 
1