خبر فوری

 
 
جان باختن یک کودک در ادامه درگیری های مرزی میان پاکستان و هند
کد خبر :1683536006

14:20 1399/06/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش هند, خط کنترل مرزی, مرز هند و پاکستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مرزبانی هند,

در ادامه درگیری های مرزی میان پاکستان و هند در خط کنترل مرزی یک کودک پاکستانی جان باخت و چندین تن دیگر از اعضای خانواده وی نیز مجروح شدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در ادامه درگیری های مرزی میان پاکستان و هند در خط کنترل مرزی یک کودک پاکستانی جان باخت و چندین تن دیگر از اعضای خانواده وی نیز مجروح شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای مرزبانی ارتش هند بار دیگر مناطق مسکونی واقع در خط کنترل مرزی در منطقه آزاد جامو و کشمیر را هدف آتش خود قرار دادند.

راشد نعیم خان معاون بازرس کل پلیس بخش پونچ در این خصوص خبر داد: نیروهای مرزبانی ارتش هند در دومین روز پیاپی مناطق مسکونی واقع در بخش بتال در منطقه هجیره را هدف آتش توپخانه های خود قرار دادند که خسارت های مالی و جانی به دنبال داشت.

وی افزود: در پی این اقدام مرزبانان هندی یک زن 80 ساله به نام موتیان بی بی از اهالی روستای دره شیرخان به همراه دو نوه 17 و 11 ساله خود به نام های اقرار الحق و اقرا زخمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: موتیان بی بی به همراه اقرار الحق به بیمارستان شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان در منطقه راولاکوت انتقال یافتند، اما دختر 11 ساله به نام اقرار به علت وخامت اوضاع جسمانی به بیمارستانی در راولپندی منتقل گردید، اما وی پیش از رسیدن به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی همچنین از زخمی شدن یکی از اهالی روستای سهررا به نام محمد اسد خبر داد.

طبق گفته راشد نعیم در جریان اقدام روز پنجشنبه نیروهای متجاوز ارتش هند علیه خاک پاکستان یک شهروند بومی به نام محمد یاسین از اهالی روستای دارا شیر خان زخمی گردید و یک منزل نیز به صورت جزئی دچار خسارت گردید.

ارسال نظر

 
1