خبر فوری

 
 
جان باختن یک نظامی و 2 شهروند پاکستانی در پی تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند
کد خبر :294931302

14:44 1399/02/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش هند, پاکستان و هند, خط مرزی پاکستان و هند, مرز هند و پاکستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مرزبانی هند,

در پی تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند به سوی خاک پاکستان یک نظامی ارتش پاکستان و 2 شهروند غیرنظامی جان باختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند به سوی خاک پاکستان یک نظامی ارتش پاکستان و 2 شهروند غیرنظامی جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای مرزبانی ارتش هند صبح امروز بخش های «کیلر» و «رکچری» واقع در خطوط مرزی مشترک را به وسیله سلاح های سنگین و خودکار هدف آتش قرار دادندو

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: در جریان آتش باران نیروهای مرزبانی ارتش هند علیه پاسگاه های دیده بانی ارتش پاکستان واقع در بخش «کیلر»، علی باز نایب سرجوخه 34 ارتش پاکستان که از اهالی استان کرک ایالت خیبر پختون خوا بود جان باخت.

نیروهای مرزبانی ارتش هند علاوه بر این مناطق مسکونی واقع در بخش «رکچری» خطوط مرزی مشترک را هدف قرار دادند که در جریان آن یک دختر 16 ساله و یک زن 52 ساله جان باخته و یک زن 55 ساله به همراه یک کودک 10 ساله نیز مجروح شدند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای مرزبانی پاکستانی نیز با پاسخ کوبنده خود خسارت سنگین مالی و جانی را  به نیروهای ارتش هند وارد آوردند.

وزارت امور خارجه پاکستان با احضار کمیساریای عالی هند در اسلام آباد مراتب اعتراض شدید خود به نقض پیمان آتش بس توسط نیروهای مرزبانی ارتش هند را به وی ابلاغ نمود.

ارسال نظر

 
1