خبر فوری

 
 
جان باختن یک نظامی در عملیات نیروهای ارتش پاکستان در خاران بلوچستان
کد خبر :156547631

11:17 1400/03/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, روابط عمومی ارتش پاکستان, سپاه مرزی پاکستان, شهر خاران, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

در عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه هلمرگ شهرستان خاران بلوچستان 1 عضو نیروهای سپاه مرزی جان باخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در عملیات اطلاعاتی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در منطقه هلمرگ شهرستان خاران بلوچستان 1 عضو نیروهای سپاه مرزی جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای ارتش پاکستان عملیاتی را علیه شبه نظامیان جدایی طلب بلوچ در منطقه هلمرگ از توابع شهرستان خاران ایالت بلوچستان آغاز نمودند که در جریان این عملیات با تیراندازی شبه نظامیان بلوچ دو طرف وارد درگیری با یکدیگر شدند.

در پی آغاز این درگیری و تبادل آتش میان نیروهای دو طرف یک نظامی عضو نیروهای سپاه مرزی پاکستان به نام فدا الرحمان از اهالی منطقه چترال جان باخت.

همچنین در جریان این درگیری دو تن از شبه نظامیان جدایی طلب بلوچ نیز جان خود را از دست دادند.

طبق گفته منابع بلوچ، به دنبال آغاز عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه هلمرگ، شبه نظامیان جدایی طلب بلوچ وارد عمل شده و با نیروهای ارتش پاکستان به درگیری پرداختند.

منابع بلوچ افزودند: در پی این درگیری که حوالی ساعت 2 بعد از ظهر آغاز گردید و در تمام طول روز ادامه داشت، ارتش پاکستان تلفات زیادی را متحمل شد، در حالی که ارتش پاکستان با تمام قواء و دسته های گسترده پیاده به همراه پشتیبانی هوایی در عملیات حضور داشتند.

بر اساس گفته منابع محلی، اجساد جان باختگان و مجروحان ارتش پاکستان به وسیله بالگرد به نوشکی منتقل شدند.

 

ارسال نظر

 
1