خبر فوری

 
 
جان باختن یک نظامی ارتش پاکستان در پی حمله تروریستی به پاسگاه مرزی در وزیرستان شمالی
کد خبر :1028241840

09:26 1401/08/02


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, تیراندازی, حمله تروریستی, خط مرزی دیورند, مرز پاکستان و افغانستان, وزیرستان شمالی,

در پی تیراندازی عناصر مسلح ناشناس از آن سوی مرزها به یک پاسگاه ارتش پاکستان در خط مرزی پاکستان و افغانستان در منطقه وزیرستان شمالی یک نظامی پاکستانی جان باخت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی عناصر مسلح ناشناس از آن سوی مرزها به یک پاسگاه ارتش پاکستان در خط مرزی پاکستان و افغانستان در منطقه وزیرستان شمالی یک نظامی پاکستانی جان باخت.

طبق اعلام اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، تروریست‌های ناشناس از آن سوی مرزها یک پاسگاه مرزی ارتش پاکستان واقع در منطقه حسن خیل شهرستان وزیرستان شمالی را هدف تیراندازی قرار دادند.

به دنبال این اقدام تروریست‌ها، نیروهای نظامی مستقر در پاسگاه مرزی به مقابله با تروریست‌ها پرداختند که در نتیجه تبادل آتش یک نظامی ارتش پاکستان جان خود را از دست داد.

نام این نظامی پاکستان وقار علی با سن 32 سال از اهالی منطقه لاهور کوچک شهرستان صوابی اعلام شده است.

روابط عمومی ارتش پاکستان با محکوم نمودن این اقدام تروریستی اعلام داشت: پاکستان همواره خواستار تقویت مدیریت مرزی از سوی افغانستان شده است، ما استفاده از خاک افغانستان در انجام حملات تروریستی علیه خود را به شدت محکوم می‌کنیم.

ارسال نظر

 
1