خبر فوری

 
 
جان باختن یک نظامی ارتش پاکستان در درگیری با جنبش طالبان پاکستان
کد خبر :878165308

13:29 1398/09/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, بنون, جنبش طالبان پاکستان, درگیری, وزیرستان شمالی,

منابع آگاه محلی از آغاز درگیری‌ها میان نیروهای ارتش پاکستان و شبه نظامیان جنبش طالبان پاکستان در استان‌های بنو و میرعلی ایالت خیبر پختون خوا خبر دادند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه محلی از آغاز درگیری‌ها میان نیروهای ارتش پاکستان و شبه نظامیان جنبش طالبان پاکستان در استان‌های بنو و میرعلی ایالت خیبر پختون خوا خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، شب گذشته نیم ساعت پس از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه میرعلی از توابع وزیرستان شمالی، صدای درگیری و تیراندازی شدت گرفت.

منابع محلی خبر دادند پس از آنکه صدای انفجار از سوی پاسگاه‌های ارتش پاکستان واقع در منطقه میرعلی به گوش رسید، درگیری‌ها میان نیروهای ارتش و شبه نظامیان طالبان پاکستان آغاز گردید که تا ساعت‌ها ادامه داشت.

تاکنون هیچ جزئیاتی از تلفات دو طرف در جریان این درگیری منتشر نگردیده است.

در عملیات دیگر نیروهای ارتش پاکستان پس از یورش نظامیان به مخفیگاه طالبان پاکستان در منطقه ممتن خیل از توابع استان بنو، شبه نظامیان طالبان اقدام به تیراندازی متقابل و مقابله با نظامیان ارتش پاکستان نمودند که این اقدام منجر به درگیری میان دو طرف گردید.

در این درگیری که تا ساعت‌ها به طول انجامید، یک نظامی ارتش پاکستان به نام شاهرخ از اهالی جهلم جان باخت و 3 نظامی دیگر به نام‌های بلال مشتاق، رمضان و کامران نیز زخمی شدند.

جنبش طالبان پاکستان تاکنون هیچ بیانیه‌ای در این باره صادر نکرده است.

 

ارسال نظر

 
1