خبر فوری

 
 
جان باختن یک نظامی ارتش پاکستان در حمله تروریست ها در منطقه وزیرستان شمالی
کد خبر :1035816774

14:13 1400/07/12


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریست های ناشناس, حمله تروریستی, حمله مسلحانه, وزیرستان شمالی,

در حمله تروریست های ناشناس به ارتش پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا یک نظامی ارتش پاکستان کشته شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در حمله تروریست های ناشناس به ارتش پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا یک نظامی ارتش پاکستان کشته شد.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام داشت: تروریست های ناشناس یک مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه گهریوم از توابع شهرستان وزیرستان شمالی را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش پاکستان در واکنش به این حمله اقدام به تیراندازی نمودند که در نتیجه تبادل آتش میان دو طرف یک نظامی سی ساله ارتش پاکستان به نام محمد عامر اقبال جان باخت.

لازم به ذکر است دو روز قبل نیز تروریست ها خودروی متعلق به نیروهای سپاه مرزی(FC) را در منطقه اسپین وام شهرستان وزیرستان شمالی هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن 4 نظامی نیروهای سپاه مرزی به همراه یک معاون بازرس نیروهای لیویز جان باختند.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای در پایگاه خبری خود با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام داشت: در این حمله که توسط نیروهای تک تیرانداز صورت گرفت 3 نظامی ارتش پاکستان هدف قرار گرفتند.

ارسال نظر

 
1