خبر فوری

 
 
جان باختن یک فرد ربوده شده در شهرستان کیچ
کد خبر :208322319

17:37 1400/11/16


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, جوخه مرگ, عملیات ساختگی, قتل, کیچ,

یک فرد ربوده شده به نام الطاف فرزند جاران که توسط ارتش پاکستان در منطقه بالگتر شهرستان کیچ ایالت بلوچستان ربوده شده بود، به قتل رسید.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | یک فرد ربوده شده به نام الطاف فرزند جاران که توسط ارتش پاکستان در منطقه بالگتر شهرستان کیچ ایالت بلوچستان ربوده شده بود، به قتل رسید.

روابط عمومی ارتش پاکستان ادعا کرده بود که نیروهای ارتش پاکستان طی عملیاتی در منطقه بالگتر شهرستان کیچ 3 عضو گروه های آزادی بخش بلوچ به نام فرمانده سمیر معروف به بحر، فرمانده الطاف معروف به لالک و فرمانده پالان بلوچ را به هلاکت رساندند.

روابط عمومی ارتش پاکستان همچنین ادعا کرده بود که افراد مذکور در عملیات های تروریستی علیه ارتش پاکستان در بالگتر، پنجگور و دیگر مناطق بلوچستان نقش داشتند.

اکنون مشخص شده است که عقیل و طارق اعضای گروه میر یعقوب جوخه مرگ روز 15 بهمن الطاف فرزند جاران را ربوده و به ارتش پاکستان تحویل داده بودند.

لازم به ذکر است که در گذشته بسیاری ار افراد ربوده شده بلوچ طی عملیات های ساختگی به قتل رسیدند. تاکنون اطلاعات مشخصی در مورد هویت دو فرد جان باخته مذکور در منطقه بالگتر شهرستان کیچ به دست نیامده است.

ارسال نظر

 
1