خبر فوری

 
 
جان باختن یک عضو نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد وابسته به ارتش پاکستان در جمهوری کنگو
کد خبر :122273570

14:18 1401/07/10


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, پاکستان و کنگو, ماموریت صلح سازمان ملل,

بابر صدیق گروهبان یکم عضو نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد وابسته به ارتش پاکستان در جمهوری کنگو جان خود را از دست داد.


 

کنگو: به گزارش راز نیوز | بابر صدیق گروهبان یکم عضو نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد وابسته به ارتش پاکستان در جمهوری کنگو جان خود را از دست داد.
روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: بابر صدیق گروهبان یکم وابسته به ارتش پاکستان که در ماموریت صلح سازمان ملل متحد در جمهوری کنگو حضور داشت در حین انجام وظیفه کشته شد.
بر اساس جزئیات منتشر شده، درپی اصابت گلوله به سر بابر صدیق طی تیراندازی افراد مسلح علیه ایست بازرسی در جمهوری کنگو، وی جان خود را از دست داد. وی همچنین پس از اصبت گلوله به بیمارستان وابسته به ارتش پاکستان منتقل گردید اما نتوانست از شدت مجروحیت جان سالم به در ببرد.
بابر صدیق گروهبان یکم 35 ساله از منطقه شکر گره بخش نارووال ایالت پنجاب می باشد که پس از فوت خود دو فرزند بجای گذاشته است.
پاکستان به عنوان عضوی مسئول در جامعه بین المللی، همواره نقش مهمی در تحقق اهداف صلح و امنیت جهانی از طریق همکاری فعال در ماموریت های مختلف حافظ صلح سازمان ملل متحد ایفا کرده است.
لازم به ذکر است که تا کنون 171 افسر در جریان ماموریت های مختلف تحت گروه حافظ صلح سازمان ملل متحد برای صلح و امنیت بین المللی جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظر

 
1