خبر فوری

 
 
جان باختن یک عضو جوخه مرگ در اثر انفجار بمب کنار جاده ای در قلات بلوچستان
کد خبر :1908163923

14:58 1399/05/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح بلوچ, انفجار بمب کنار جاده ای, جوخه مرگ, قلات, گروه های مسلح بلوچ,

در پی انفجار بمب کنار جاده ای در شیشاری واقع در شورپارود منطقه دشت گوران یکی از اعضای جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان جان باخت. تکمیلی: بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی انفجار بمب کنار جاده ای در شیشاری واقع در شورپارود منطقه دشت گوران یکی از اعضای جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس خودروی متعلق به عبدالعزیز یکی از اعضای گروه موسوم به جوخه مرگ را در حوالی شیشاری واقع در منطقه شورپارود استان قلات بلوچستان به وسیله بمب کنار جاده ای هدف قرار دادند.

به دنبال بمب کنار جاده ای در مسیر خودروی عبدالعزیز وی دچار جراحت گردید که بلافاصله به منظور معالجه به کویته منتقل گردید اما به علت شدت جراحات وارده در مسیر کویته جان خود را از دست داد.

طبق گفته منابع آگاه محلی عبدالعزیز از اهالی منطقه نیمرغ و از اعضای گروه وابسته به ارتش پاکستان بود.

تکمیلی:

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و گفت: عزیز محمد حسنی ملقب به عبدالعزیز از سال 2012 در جاسوسی مقاومت مسلح بلوچ برای ارتش پاکستان نقش داشته است؛ شبه نظامیان در سال 2016 وی را دستگیر و پس از ضمانت به عدم فعالیت جاسوسی، او را آزاد کردند. اما وی پس از آن به عضو رسمی جوخه مرگ درآمد و در شهادت شبه نظامیان در شور پارود و حوالی آن، و همچنین در غارت اموال افراد فقیر و آسیب زدن به عزت نفس مردم نقش مستقیم داشت.

بیبگر بلوچ در ادامه اظهار داشت: قمبر مینگل ریاست تیم محلی جوخه مرگ در منطقه را برعهده داشته و چنین افرادی را به دستور مستقیم دولت پاکستان، سرپرستی می کند. ما مجددا از مردم می خواهیم تا از نزدیک شدن به قمبر خان اجتناب ورزند، زیرا هرآن امکان هدف قرار دادن وی وجود دارد. سخنگو در پایان خاطر نشان کرد: حملات تا دستیابی به آزادی کامل بلوچستان، ادامه خواهند داشت.

 

ارسال نظر

 
1