خبر فوری

 
 
جان باختن یک شهروند کشمیری در اثر تیراندازی نیروهای ارتش هند
کد خبر :515657414

14:45 1398/04/14


برچسب ها : ارتش هند, نیروهای امنیتی هند, کشمیر هند,

در ادامه اقدامات ضد انسانی نیروهای ارتش هند در منطقه کشمیر، یک نفر دیگر در منطقه شوپیان کشمیر به ضرب گلوله نیروهای نظامی جان باخت.


کشمیر: به گزارش راز نیوز در ادامه اقدامات ضد انسانی نیروهای ارتش هند در منطقه کشمیر، یک نفر دیگر در منطقه شوپیان کشمیر به ضرب گلوله نیروهای نظامی جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی رسانه های محلی کشمیر، نیروهای ارتش هند به بهانه عملیات نظامی، به جستجوی خانه به خانه منازل مردم کشمیر پرداختند و در این حین یک نوجوان کشمیری را به ضرب گلوله کشتند.

طبق اعلام رسانه های کشمیر، دولت محلی کشمیر بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی، اقدام به اعمال قانون منع آمد و شد در این منطقه نموده است و سرویس های اینترنت و شبکه های تلفن همراه نیز مسدود گردیده است.

منطقه کشمیر تحت قلمرو هند، بخشی از منطقه ای است که دولت های اسلام آباد و دهلی نو از زمان استقلال دو کشور، بر سر مالکیت آن اختلاف دارند و این موضوعی است که همواره باعث ایجاد جنگ و نزاع میان دو کشور گردیده است.

برخی از گروه های آزادی خواه و اقشاری از جامعه کشمیر که خواهان پیوستن منطقه کشمیر تحت تصرف هند به کشور پاکستان هستند، اقدام به فعالیت های اعتراضی علیه دولت و ارتش هند می نمایند که با سرکوب شدید نیروهای ارتش هند مواجه می شوند.

ارسال نظر

 
1