خبر فوری

 
 
جان باختن یک شهروند مرزنشین پاکستانی در تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند
کد خبر :1383576472

10:09 1398/01/15


برچسب ها : خط مرزی پاکستان و هند, مرز هند و پاکستان, نیروهای امنیتی هند,

بر اثر تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند به سوی مناطق مرزی خاک پاکستان، یک شهروند پاکستانی جان باخته و 2 زن نیز زخمی شدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، بر اثر تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند به سوی مناطق مرزی خاک پاکستان، یک شهروند پاکستانی جان باخته و 2 زن نیز زخمی شدند.

دکتر عمر عظیم معاون کمیساریای منطقه مرزی کوتلی خبر داد: نیروهای مرزبانی ارتش هند نقاط مختلف از منطقه کوتلی را هدف تیراندازی قرار دادند که در نتیجه آن یک نوجوان کشته و 2 زن به نام های رحمت بیگم و عظمت بیگم نیز زخمی شدند.

وی افزود: نیروهای ارتش هند از ساعت 11:30 صبح به مدت دو ساعت به تیراندازی به وسیله سلاح تیربار و شلیک خمپاره پرداختند که در نتیجه این تیراندازی ها یک جوان 18 ساله به نام محمد عتیق در دم جان باخت.

وی خبر داد: دو زن به نام های رحمت بیگم و عظمت بیگم از اهالی روستای جان جوت بهادر نیز در اثر تیراندازی نیروهای ارتش هند مجروح شدند که برای معالجه به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: نیروهای مرزبانی هند مناطق سبزکوت و ناراکوت را نیز هدف قرار دادند اما این تیراندازی خسارات جانی در بر نداشت.

ارسال نظر

 
1