خبر فوری

 
جان باختن یک شهروند ربوده شده بلوچ و ربوده شدن 2 شهروند بلوچ دیگر
کد خبر :1670268291

11:51 1400/11/25


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, آواران, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, شهروندان بلوچ, شکنجه, کراچی,

ارتش پاکستان یک شهروند بلوچ را در شهر کراچی و یک شهروند بلوچ دیگر را در منطقه قاضی آباد شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرد. یک شهروند بلوچ نیز طی شکنجه ارتش پاکستان جان باخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | ارتش پاکستان یک شهروند بلوچ را در شهر کراچی و یک شهروند بلوچ دیگر را در منطقه قاضی آباد شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرد. یک شهروند بلوچ نیز طی شکنجه ارتش پاکستان جان باخت.

ارتش پاکستان یک نفر به نام کریم بلوچ فرزند قادر بخش را در منطقه قاضی آباد شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان از یک خانه کرایه ای و یک نفر به نام محمد نور را در شهر کراچی ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرد.

علاوه بر این ارتش پاکستان در تاریخ 22 بهمن منطقه تیرتیج شهرستان آواران ایالت بلوچستان 2 برادر به نام محمد علی فرزند دینار و واحد فرزند دینار را ربوده بود که محمد علی فرزند دینار طی شکنجه ارتش پاکستان جان باخت و واحد دینار پس از شکنجه سخت و با زخم های فراوان در یک روستا به حال خود رها شد.

ارسال نظر

 
1