خبر فوری

 
 
جان باختن یک شهروند بلوچ آزاد شده از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1044689886

14:46 1399/03/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک شهروند بلوچ که بیست روز قبل توسط نیروهای ارتش پاکستان از منطقه «مند» استان کیچ بلوچستان ربوده شده بود تنها 9 روز پس از آزادی از بند سرویس های اطلاعاتی به علت شدت شکنجه ها جان باخت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یک شهروند بلوچ که بیست روز قبل توسط نیروهای ارتش پاکستان از منطقه «مند» استان کیچ بلوچستان ربوده شده بود تنها 9 روز پس از آزادی از بند سرویس های اطلاعاتی به علت شدت شکنجه ها جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جاوید فرزند گهرام 18 اردیبهشت ماه سال جاری به همراه 6 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از منطقه «مند» ربوده شده بود و با تحمل شکنجه در بند سرویس های اطلاعاتی پس از گذشت 10 روز با وضعیتی عمومی نامساعد آزاد و به منزل خود بازگشت.

خانواده جاوید وی را به دلیل وخامت اوضاع عمومی به بیمارستانی در شهر کراچی منتقل نمودند اما به علت شدت جراحات ناشی از شکنجه ماموران امنیتی در بیمارستان جان باخت.

قدیر بلوچ معاون جنبش «صدای شهروندان ربوده شده بلوچ» با تایید این خبر اظهار داشت: جاوید فرزند گهرام به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان شهر کراچی به شهادت رسید.

وی افزود: جاوید 18 اردیبهشت ماه از منزل خود واقع در منطقه مند ناپدید شد و برادر 14 ساله وی به نام انیس نیز 26 اردیبهشت ماه توسط نهادهای اطلاعاتی بازداشت و ناپدید شد.

ارسال نظر

 
1