خبر فوری

 
 
جان باختن یک شهروند آزاد شده از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان به علت شدت جراحات ناشی از شکنجه
کد خبر :180047380

12:12 1399/06/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

یک شهروند بلوچ که سه روز قبل از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده بود به علت شدت جراحات ناشی از شکنجه و اذیت و آزار در حین درمان در بیمارستانی در شهر کراچی جان باخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یک شهروند بلوچ که سه روز قبل از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده بود به علت شدت جراحات ناشی از شکنجه و اذیت و آزار در حین درمان در بیمارستانی در شهر کراچی جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دلمراد بلوچ دبیر اطلاعات جنبش ملی بلوچ با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر در این خصوص خبر داد: حمید فرزند ملا انور که سه روز قبل از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده بود، امروز به علت شدت ضعف و جراحات وارده ناشی از شکنجه ماموران امنیتی در حین درمان در شهر کراچی جان باخت.

دلمراد بلوچ افزود: حمید از اهالی منطقه آهوری بالگتر تاکنون دو مرتبه توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده است، اما در مرتبه دوم به علت شدت جراحات وارده و وضعیت نامساعد جان خود را از دست داد.

حمید بلوچ 27 اسفند ماه 1397 در جریان یک عملیات نظامی در منطقه بالگتر لوپ توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید گردید و پس از گذشت دو روز و تحمل شکنجه های شدید آزاد شد، اما این بار به علت شدت زیاد اذیت و آزار و شکنجه توسط ماموران امنیتی جان باخت.

ارسال نظر

 
1