خبر فوری

 
 
جان باختن یک سرباز ارتش پاکستان درپی تیراندازی عوامل تروریستی در وزیرستان شمالی
کد خبر :1384100153

17:20 1401/06/29


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, افغانستان, عناصر تروریستی, وزیرستان شمالی,

عناصر تروریستی در خاک افغانستان، سربازان ارتش پاکستان را در منطقه دوتوئی شهرستان وزیرستان شمالی مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک سرباز ارتش جان خود را از دست داد.


 

وزیرستان شمالی: به گزارش راز نیوز | عناصر تروریستی در خاک افغانستان، سربازان ارتش پاکستان را در منطقه دوتوئی شهرستان وزیرستان شمالی مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک سرباز ارتش جان خود را از دست داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای ارتش پاکستان پس از حمله عناصر تروریستی عملیات ضد حمله را آغاز کردند که موجب خسارات سنگینی علیه تروریست ها شد. همچنین سرباز جان باخته به نام نظر محمد بهادری جوان 34 ساله از منطقه جعفر آباد شناسایی شده است.

در ادامه روابط عمومی ارتش پاکستان تاکید کرد: دولت پاکستان استفاده تروریست ها از خاک افغانستان علیه نیروهای ارتش پاکستان را محکوم می کند و از مقامات افغانستان خواستار متوقف کردن چنین اقداماتی توسط عناصر تروریستی می باشد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در پایان افزود: ارتش پاکستان متعهد به دفاع از مرزهای خود در برابر هرگونه تهدید تروریسم است و فداکاری سربازان شجاع ارتش پاکستان، عزم ما را تقویت می کند.

 

ارسال نظر

 
1