خبر فوری

 
 
جان باختن یک روزنامه نگار بلوچ در تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه بارکان بلوچستان
کد خبر :2101523701

10:24 1399/05/04


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, بارکان, تیراندازی, روزنامه نگار, سرویس های اطلاعاتی پاکستان,

انور کیتران روزنامه نگار سرشناس ایالت بلوچستان در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه ناهرکوت از توابع استان بارکان ایالت بلوچستان جان باخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| انور کیتران روزنامه نگار سرشناس ایالت بلوچستان در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در منطقه ناهرکوت از توابع استان بارکان ایالت بلوچستان جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سه راکب موتورسیکلت با هویت ناشناس در اقدامی وحشیانه انور کیتران روزنامه نگار سرشناس بلوچ را به رگبار بستند که وی در دم جان باخت.

تاکنون عامل یا عاملان این اقدام شناسایی نشده اند اما به نظر می رسد گروه های مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان با دستور مستقیم دستگاه های حکومتی و اطلاعاتی دست به این اقدام شنیع زده باشند.

قتل این روزنامه نگار برجسته ایالت بلوچستان با واکنش شدید اهالی رسانه، کاربران شبکه های اجتماعی و افکار عمومی مردم بلوچ مواجه شده است و همگی با اجماع خواستار توقف فوری اینگونه اقدامات و سرکوب روزنامه نگاران و خبرنگاران در سطح کشور به ویژه ایالت بلوچستان شدند.

لازم به ذکر است چند روز قبل نیز یک روزنامه نگار برجسته به نام مطیع الله جان توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان در اسلام آباد ربوده شده بود که با واکنش و انتقادهای شدید اهالی رسانه و دیگر فعالان اجتماعی ظرف مدت 12 ساعت در یکی از مناطق حومه پایتخت پاکستان رها شد.

ارسال نظر

 
1