خبر فوری

 
جان باختن یک رهبر محلی حزب جمعیت علمای اسلام(ف) در تیراندازی عناصر مسلح ناشناس در پنجگور بلوچستان
کد خبر :1571373702

10:32 1400/03/06


برچسب ها : (حزب جمعیت علمای اسلام (ف, پلیس بلوچستان, تیراندازی, حادثه تروریستی, شهرستان پنجگور,

در حمله مسلحانه افراد ناشناس در شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان پاکستان مولانا عبدالحئی بلوچ از رهبران ارشد مذهبی و دبیر حزب جمعیت علمای اسلام(ف) در شهرستان پنجگور جان باخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در حمله مسلحانه افراد ناشناس در شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان پاکستان مولانا عبدالحئی بلوچ از رهبران ارشد مذهبی و دبیر حزب جمعیت علمای اسلام(ف) در شهرستان پنجگور جان باخت.

طبق گفته منابع پلیس، مولانا عبدالحئی بلوچ از مدرسه عربیه خیر المدارس محمودیه به سمت منزل خود در حرکت بود که در منطقه سوردو در بخش مکران شهرستان پنجگور توسط راکبان ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت هدف تیراندازی قرار گرفت.

در نتیجه این تیراندازی جراحت های سنگین به این رهبر مذهبی وارد آمد و در نتیجه وی در دم جان خود را از دست داد.

پلیس و نیروهای سپاه مرزی بلافاصله با حضور در محل حادثه جسد مقتول را به بیمارستان محلی منتقل نموده و منطقه را به محاصره خود درآوردند.

به دنبال قتل رهبر محلی جمعیت علمای اسلام صدها تن از طلبه های مدرسه دینی و کارمندان حزب جمعیت علمای اسلام(ف) با حضور در مقابل ساختمان بیمارستان به تظاهرات و سردادن شعار پرداختند.

یک افسر ارشد پلیس در این خصوص ابراز داشت: احتمال می رود این حادثه از نوع ترور هدفمند باشد، ما در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستیم و امیدواریم عاملان این حادثه به زودی شناسایی و دستگیر شوند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1