خبر فوری

 
جان باختن یک تن در حمله به نیروهای ارتش پاکستان از آن سوی مرز افغانستان
کد خبر :1403276428

10:02 1399/07/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, خط مرزی دیورند, مرز پاکستان و افغانستان, نیروهای مرزبانی پاکستان,

در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آن سوی مرز افغانستان به سوی نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان یک نظامی پاکستانی جان باخت.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آن سوی مرز افغانستان به سوی نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان یک نظامی پاکستانی جان باخت.

روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام نمود: یک مرکز مرزبانی ارتش پاکستان واقع در منطقه باجور ایالت خیبر پختون خوا یک سرباز 24 ساله به نام صابر شاه جان خود را از دست داد.

سخنگوی ارتش پاکستان اظهار داشت: پاکستان همواره مسئولیت حفظ امنیت در آن سوی مرزها را نیز بر عهده داشته است، تا گروه ها و عناصر تروریستی خاک افغانستان را برای حمله به تمامیت ارضی پاکستان مورد استفاده قرار ندهند.

لازم به ذکر است نیروهای مرزبانی ارتش پاکستان واقع در مرز مشترک افغانستان همواره از آن سوی مرزها توسط افراد ناشناس هدف حمله قرار می گیرند که مسئولیت بیشتر این حملات توسط تحریک طالبان پاکستان و گروهک های وابسته به آن بر عهده گرفته می شود.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله مدعی شده است در این حمله دو نظامی ارتش پاکستان کشته شده اند.

ارسال نظر

 
1