خبر فوری

 
 
جان باختن یک تن در تیراندازی نیروهای مرزبانی هند در خط کنترل مرزی
کد خبر :564873511

10:56 1399/03/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, تیراندازی, خط کنترل مرزی, خمپاره, مرز هند و پاکستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مرزبانی هند,

در اثر تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند به سوی روستای هیلان بالا در استان حویلی واقع در بخش «حاجی پور» خط کنترل مرزی پاکستان، یک زن جان باخت و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در اثر تیراندازی نیروهای مرزبانی ارتش هند به سوی روستای هیلان بالا در استان حویلی واقع در بخش «حاجی پور» خط کنترل مرزی پاکستان، یک زن جان باخت و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک مقام پلیس محلی در این باره خبر داد نیروهای مرزبانی ارتش هند حوالی ساعت 11:30 صبح اقدام به تیراندازی به سوی خاک پاکستان نمودند.

این مقام پلیس که خواست نامش فاش نگردد اظهار داشت: در جریان تیراندازی مرزبانان هندی به سوی خاک پاکستان در خط کنترل مرزی یک زن 75 ساله به نام عطرن بی بی جان باخت.

وی افزود: این زن در حیاط منزل خود نشسته بود که خمپاره شلیک شده از سوی خاک هند در نزدیکی وی اصابت گردید.

سید شاهد محی الدین قادری دبیر مدیریت حوادث و دفاع مدنی منطقه آزاد جامو و کشمیر در این باره اظهار داشت: پلیس هند مناطق حویلی و کهلنا در بخش نیزاپور و منطقه وادی جهلم در بخش لیپا واقع در خط کنترل مرزی را هدف قرار دادند که تاکنون هیچ گزارشی از تلفات جانی گزارش نشده است.

ارسال نظر

 
1