خبر فوری

 
 
جان باختن یک افسر ارتش پاکستان در پی تیراندازی از داخل خاک افغانستان
کد خبر :344147187

09:50 1399/05/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, خط مرزی, خط مرزی دیورند, روابط عمومی ارتش پاکستان, مرز پاکستان و افغانستان,

روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام داشت: در پی تیراندازی در خط مرزی مشترک پاکستان و افغانستان موسوم به خط مرزی دیورند نائب سرجوخه سمیع الله جان باخت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| به دنبال تیراندازی از داخل خاک افغانستان به سوی نقطه صفر مرزی پاکستان واقع در منطقه باجور ایجنسی یک افسر ارتش جان باخت.

روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام داشت: در پی تیراندازی در خط مرزی مشترک پاکستان و افغانستان موسوم به خط مرزی دیورند نائب سرجوخه سمیع الله جان باخت.

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: این اقدام مرزبانان افغان در حالی صورت می گیرد که چند روز قبل در پی درخواست مقامات ارتش افغانستان یک نظامی افغان در داخل خاک پاکستان تحت درمان قرار و سپس به افغانستان بازگردانده شد.

لازم به ذکر است روابط عمومی ارتش پاکستان روز گذشته در بیانیه ای از درمان یک نظامی افغان در پاکستان خبر داد و افزود: به دنبال درخواست مقامات ارشد افغان مبنی بر کمک به درمان یک نظامی، وی با موافقت مقامات پاکستانی در بیمارستان وابسته به ارتش در پیشاور تحت درمان قرار گرفت و پس از بهبودی کامل از طریق گذرگاه مرزی طورخم به کشور خود بازگردانده شد.

تکمیلی:

جنبش طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای در پایگاه رسمی خود مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی مرکزی جنبش طالبان پاکستان در این بیانیه اظهار داشت: نیروهای ما حوالی ساعت 4 بعد از ظهر روز سه شنبه یک نظامی ارتش پاکستان را به وسیله سلاح تک تیرانداز هدف قرار دادند.

وی افزود: علاوه بر این تعداد 27 عدد از مین های به کار گرفته شده از سوی ارتش پاکستان نیز توسط نیروهای ما شناسایی و به غنیمت گرفته شد.

ارسال نظر

 
1