خبر فوری

 
 
جان باختن گروهبان ارتش پاکستان در جریان درگیری با شبه نظامیان بلوچ در آواران
کد خبر :1754089693

10:19 1399/10/04


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, درگیری مسلحانه, شبه نظامیان بلوچ, شهروندان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

در جریان عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه آواران ایالت بلوچستان و درگیری با شبه نظامیان بلوچ یک گروهبان ارتش پاکستان جان باخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در جریان عملیات نیروهای ارتش پاکستان در منطقه آواران ایالت بلوچستان و درگیری با شبه نظامیان بلوچ یک گروهبان ارتش پاکستان جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان طی بیانیه ای اعلام نمود: نیروهای امنیتی پس از دریافت اطلاعات محرمانه در خصوص حضور تروریست ها اقدام به عملیات نظامی در منطقه سلک کور شهرستان آواران نمودند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: در جریان این عملیات یک تروریست کشته شد و یک تن دیگر نیز توسط نیروهای امنیتی تحت بازداشت قرار گرفت، همچنین در جریان درگیری و تبادل آتش میان دو طرف یک گروهبان ارتش پاکستان به نام شعیب جان خود را از دست داد.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، در این عملیات مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی به همراه ابزار ارتباطاتی کشف و ضبط گردید.

گفتنی است عملیات ارتش پاکستان و دیگر نیروهای مسلح وابسته به ارتش از چند روز قبل در مناطق مختلف شهرستان آواران بلوچستان آغاز شده است، که بر اساس اعلام منابع آگاه محلی در جریان این عملیات علاوه بر کشته شدن شبه نظامیان جدایی طلب بلوچ تعدادی از شهروندان غیر نظامی از جمله زنان و کودکان نیز جان خود را از دست داده اند.

 

ارسال نظر

 
1